Primary Advertiser

חשמל זורם באוויר: מה הופך את האולימפיאדה לכל כך מיוחדת?

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 9:05

צפו: נטע ריבקין, שייצגה את המדינה בשלוש אולימפיאדות ונשאה את הדגל בטקס הפתיחה בריו 2016, נפגשה עם מארו טפרי, שמתכונן למרתון שלו בטוקיו, לשיחה על התמדה, ריצה וחלומות שנראים בלתי אפשריים: "הכל תלוי במחיר שמוכנים לשלם"

בווידיאו: מארו טפרי ונטע ריבקין בשיחה על אולימפיאדות, ספורט והחיים/עריכה: דפי מקל, בימוי: יעל לינזן

מארו טפרי מגיע למשחקים האולימפיים בטוקיו בכושר מצוין ועם חלומות גדולים ובדיוק בשל כך, הוא שמח לפגוש לשיחה מעניינת את מי שכבר עשתה דברים גדולים בספורט הישראלי - נטע ריבקין, המתעמלת האמנותית הראשונה שזכתה במדליה באליפות אירופה.

באולימפיאדת ריו לפני כחמש שנים, טפרי השתתף בפעם הראשונה, בשעה שריבקין נשאה את דגל המשלחת: "הייתה שם חוויה גדולה", הוא נזכר בשיחה ביניהם. "להיות עם האתלטים הכי טובים בעולם. הרבה לחץ והתרגשות".

ריבקין, שפרשה זמן קצר אחרי אותה אולימפיאדה, סיפרה למארו שבקורונה היא גילתה את עולם הריצה וביקשה כמה טיפים מרץ המרתון הבכיר של ישראל כיום.

ומה היא יכולה לספר לו, בתור מי שכבר עשתה היסטוריה וגם ייצגה את ישראל בלא פחות משלוש אולימפיאדות? "יש במשחקים האולימפיים משהו ששונה מכל תחרות, חשמל זורם באוויר. כל אחד מאיתנו עובד קשה ומנצח את עצמו כל יום כדי להגיע לשם ומה שלמדתי מהמדליה שלי באליפות אירופה זה שגם מה שאנחנו תופסים כלא אפשרי - בעצם אפשרי. הכל עניין של המחיר שמוכנים לשלם".

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully