Primary Advertiser

מהתרסקות למדליה אדירה באליפות העולם בג'ודו: איך גפן פרימו התאוששה?

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 10:36

הג'ודוקא הצעירה והמבטיחה עברה תקופה לא קלה ואיבדה את הכרטיס האולימפי. היא יצאה מזה עם התעלות בדמות מדליות באליפות אירופה ואליפות העולם. הפגשנו אותה עם המודל לחיקוי, האישה שעשתה היסטוריה עבור הספורט הישראלי - יעל ארד. היו גם דמעות

בווידיאו: גפן פרימו ויעל ארד במפגש על ג'ודו, מדליות והיסטוריה/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

גפן פרימו חלמה להיות במשחקים האולימפיים בטוקיו, אבל אחרי שאלו נדחו בשנה, היא מצאה את עצמה ברכבת הרים פיזית ורגשית, שכללה הידבקות בקורונה, התמודדות עם הנגיף ולבסוף, גם את אובדן הכרטיס ברגע האחרון.

הג'ודוקא הצעירה, שעוסקת בענף כבר 17 שנים, הצליחה להרים את עצמה בצורה מרשימה במיוחד, עם זכייה במדליית הארד באליפות אירופה שנערכה בליסבון לאחרונה וכעת היא עם הפנים והחלומות למשחקים בפריס 2024.

כדי לדבר על המצב החדש שנוצר וההתמודדות בענף תובעני ומרתק כמו ג'ודו, נפגשה גפן עם המודל לחיקוי שלה - יעל ארד, הראשונה שהביאה לישראל מדליה אולימפית כאשר זכתה בכסף בברצלונה 92'.

"כשהתחלת בג'ודו - הרגשת שאת רוצה להיות הכי טובה שאת יכולה, או הכי טובה בעולם?", שאלה גפן. "כמוך, גם אצלי בהתחלה זה לא היה ממקום תחרותי, אבל אז הפכתי לאלופת ישראל ובגיל 16 החלטתי שאני רוצה להיות הכי טובה בעולם", ענתה לה ארד. "אז לא היו לנו מדליות אולימפיות, והאומץ של ילדה קטנה מתל אביב לרצות את זה, זה משהו שחייב להיבנות מבפנים. לא לכולם יש שאיפות משוגעות כאלו".

גפן סיפרה בקול חנוק שאובדן הכרטיס האולימפי היה "אחת התקופות הקשות בקריירה" והוסיפה שכאשר התמודדה עם הקורונה, היא לא הרגישה עצמה, תחרות אחרי תחרות: "זה היה חלום שלי כבר הרבה זמן, אבל לקחתי את המצב למקום שעכשיו אין לי מה להפסיד. הצבתי את אליפות אירופה כמטרה ובאמת, אחרי הקרב האחרון הלחץ השתחרר ממני".

אחרי שארד עודדה אותה, היא גם נפרדה עם משהו לחלום עליו: "לזכות במדליה אולימפית זה אושר עילאי, מתפרץ. אני זוכרת את הקפיצות המפוזרות שלי והבגד שיוצא מכל הכיוונים, תחושה מדהימה. החלטתי לגעת בשמיים והצלחתי וזה סיפוק מטורף שלוקחים לכל החיים".

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully