Primary Advertiser

"עד היום יש לי צמרמורת": מה קרה כששיא ישראל המיתולוגי נשבר סופסוף?

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 18:50

ביולי 2018 דיאנה ויסמן קבעה שיא ישראלי חדש ב-100 מטרים ושיפרה את התוצאה המיתולוגית של אסתר רוט-שחמורוב, שהחזיקה מעמד 46 שנים: "אסתר הייתה שם, חיבקה ועודדה אותי. היא דמות להערצה". עכשיו ויסמן רוצה להעביר את ההצלחה לאולימפיאדה בטוקיו

בווידיאו: דיאנה ויסמן, התקווה האולימפית/עריכה: דפי מקל

רגע השיא בקריירה של דיאנה ויסמן, לפחות עד היום, הגיע ביולי 2018, כאשר במוקדמות אליפות ישראל, היא קבעה שיא ישראלי חדש בריצה ל-100 מטרים, 11.38 שניות.

זה היה שיפור לשיא המיתולוגי של אסתר רוט-שחמורוב, שהחזיק מעמד לא פחות מ-46 שנים, מאז אולימפיאדת מינכן 1972: "אסתר היא דמות להערצה עבורי", אומרת דיאנה. "והיא הייתה שם כששברתי את השיא, חיבקה אותי ואמרה לי דברים שנתנו לי עידוד להמשך הדרך. עד עכשיו יש לי צמרמורת כשאני מדברת על זה".

במקצוע ה-100 מטרים היוקרתי לא נהנתה ישראל מנציגה אולימפית כבר שנים ארוכות, משהו שויסמן מקווה לשנות בטוקיו 2020: "החלום שלי הוא לייצג שם את המדינה בכבוד".

אם תעשה זאת, אף אחד לא יופתע, כי כבר שנים ארוכות שהיא מסומנת ככוכבת החדשה של האתלטיקה הנשית בארץ: "התחרות הראשונה שלי הייתה אליפות ישראל לגילאי 11. הייתי רק בת תשע ונזקקתי לאישור מיוחד כדי להשתתף, ואז ניצחתי וכולם היו בהלם. מאז, אני אלופת ישראל בכל שנה".

את האימונים היא עושה עם אימא שלה: "אימא כמאמנת זה די מסובך, אבל בזכות זה גם הגעתי להישגים שלי. אני מתחרה היום עם בנים, כדי שידחפו אותי קדימה באימונים, להצלחה".

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully