Primary Advertiser
בשיתוף דנונה PRO
29/03/2021

להפוך את 2021 לטובה יותר: הרגלי התזונה והספורט ששווה לכם לאמץ

יציאה משגרה נעשית בעזרת הרגלים חדשים, כולל כאלו של אימון ותזונה, שעוזרים לאיזון הגוף והנפש ומשאירים אתכם רעננים ופעילים לאורך היום. מתן בלו, נינג'ה עם קבלות ושני ארד, דיאטנית שטראוס, עם כל הטיפים

פשוט תעלו במדרגות - "תמיד חפשו את אופציית המדרגות, פעילות יומיומית פשוטה וחשובה. עבור רבים היא נחשבת פעילות מאומצת, בגלל שהיא מעלה את הדופק. מי שיש לו בעיה עם עליית מדרגות, שיתחיל בקומה אחת ושבוע אחר כך יעבור לשתיים וכן הלאה. פשוט להרגיל את עצמנו להיות יותר בתנועה", אומר מתן.

שגרת ארוחות בזמנים שמתאימים לכם - שימרו על שגרת ארוחות קבועה "חשוב לא לדלג על ארוחות, כי אכילה לא מסודרת מובילה ל"חטיפת" מזונות אחרים שלרוב יהיו פחות מזינים. נסו לתזמן את שעות הארוחות בטווחים שיתאימו לסדר היום שלכם.

השילוב הנכון - "שלבו חלבון וירקות, זאת הדרך הטובה ביותר לייצר ארוחה משביעה, מזינה ועם ריכוז קלורי נמוך". מסבירה שני, "כשאנחנו משלבים ירקות בארוחה, אנחנו צורכים פחות פחמימות. מרק, סלט, ירקות חתוכים או מוקפצים וכו' - העיקר שכל ארוחה תכיל ירקות, אותן מומלץ לשלב עם מנת חלבון יפה. חלבון לוקח חלק בבניית מסת השריר, וגם תורם לתחושת השובע. ריכוז גבוה ואיכותי של חלבון קיים בעוף, דגים, בשרים (עדיפות לרזים), ביצים, דנונה PRO עשיר בחלבון, מוצרי חלב וטופו."

תוסיפו גמישות - בכלל בחיים אבל עכשיו בעניין התזונה "הדברים האלו לא מוערכים מספיק. לא צריך לחכות לפציעות, אלא לסגל הרגלים קטנים, כמו לוותר על הספה ולשבת יותר על הרצפה - רצוי עם הגב צמוד לקיר. הקפידו על גב ישר ולא עגול וזכרו - הזמן הנכון לעצור מתיחה הוא כשיש אי נעימות קלה ונסבלת", הגוף שלכם מרגיש מסביר הנינג'ה

במקום נשנוש, תאכלו ארוחה קטנה - "במקרים רבים אנו מוצאים עצמנו מנשנשים, כדי לדחות את הארוחה. זה יכול להיגרם מחשק לאכול או מרעש קטן, ואם אתם מזהים את המצב הזה, העדיפו ארוחה קטנה ולא עוגיה או חטיף, שלא באמת ישביעו אתכם ורק יגררו נשנוש נוסף".

הצעה מדיאטנית לארוחה קטנה ומתוקה שסוגרת פינה: דנונה PRO וחמישה תותים או שני תמרים עם ארבעה אגוזי מלך, או שתי פרוסות לחם מלא/שתי פריכיות עם חמאת בוטנים טבעית. קנינו.

תפתיעו בקטנות - "למשל לעבוד עם היד החלשה!" מסביר בלו, "שינוי ההרגלים בעבודה עם הידיים יכול לשפר את טווח התנועה. אפשר להתחיל מדברים קטנים, כמו צחצוח שיניים ביד החלשה, שליחת סמסים או אפילו החזקת הכלים בזמן שטיפה, בזהירות כמובן. מדובר בפעולות יומיומיות, שאם מתמידים בהן, משתפרים. תרגול מביא לשלמות.

(צילום: ליאור נורדמן)

יום עמוס? תקלו על עצמכם - ותרו על ארוחה חמה בצהריים, "ארוחה חמה באמצע היום מכבידה עלינו. היא משלבת פחמימה, חלבון וירק ונועדה להבטיח צריכה של כל אבות המזון, אבל למה שלא תקחו אותם ותכינו לעצמכם משהו קליל יותר, שישמור עליכם מלאי אנרגיה? את הארוחה החמה אפשר לשמור לערב, ובאמצע היום ליהנות מדנונה PRO, בננה וקוואקר. מהדנונה PRO תקבלו את מנת החלבון, הקוואקר יספק את מנת הדגנים המלאים והבננה את הוויטמינים והמינרליים. עוד אופציה היא סלט עם ביצה, טונה ופרוסת לחם מלא.

תשנו טוב - אפילו בצה"ל העלו את שעות השינה משש לשבע, מתוך הבנה שלשינה יש חשיבות רבה לדרך בה היום שלנו נראה מבחינה אנרגתית. כדאי שתדעו גם שבשינה מופרש הורמון שובע בשם לפטין, אז שימו לב שבימים בהם אתם לא ישנים טוב, יש לכם נטייה לאכול יותר.

  • תזונה
  • דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully