Primary Advertiser

בואו לצפות: הישראלי שעשה היסטוריה אולימפית פוגש את הכוכבת הבאה

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 15:35

השחיינית אנסטסיה גורבנקו, שמתכוננת למשחקים האולימפיים בטוקיו פגשה בבריכה את יעקב טומרקין, שעשה היסטוריה בבריכה האולימפית בלונדון 2012. הם דיברו על פרופורציות בחיים, ההקרבה האדירה והתשוקה להגיע לקצה גבול היכולת

בווידיאו: אנסטסיה גורבנקו ויעקב טומרקין מתאמנים ומדברים/עריכה: דפי מקל

המשחקים האולימפיים בטוקיו מתקרבים בצעדי ענק ומי שהולכת ומשלימה את הכנותיה היא השחיינית הישראלית הצעירה והמבטיחה אנסטסיה גורבנקו.

כמו כל ספורטאית בתחילת דרכה, גם אנסטסיה בת ה-17 שאבה לא מעט השראה מכוכבי הענף הקודמים ובראשם יעקב טומרקין, שבלונדון 2012 עשה היסטוריה כאשר הפך לשחיין הישראלי שמסיים במקום הכי גבוה עד כה בגמר אולימפי - המקום השביעי.

לכן, כאשר אנסטסיה ביקשה, יעקב הוחמא ולא יכול היה לסרב והשניים נפגשו בבריכה לאימון ושיחה: "יש לי הרבה טיפים לתת לדור הצעיר", הוא הבטיח.

אחרי שקפצו יחד למים, הם דיברו על השנה החולפת, דחיית המשחקים האולימפיים וחוסר הוודאות ויעקב הסביר לאנסטסיה שהשינוי אצלו חל כאשר הפך לאבא: "הבנתי שאני רוצה לתת הכל בכל אימון, אבל זה לא חיים ומוות. צריך פרופורציות".

כמו כל ספורטאי אולימפי, גם אנסטסיה נדרשת להמון הקרבה ונחישות בדרך למטרה הגדולה, "כולל זמן עם חברים, לימודים ועוד, אבל בסופו של דבר, אני עושה את זה בשביל משהו שאני אוהבת ורוצה להצליח בו. אז זה שווה את הכל", היא העידה ואילו יעקב פרגן: "זה מצריך התמדה ובגרות ולאנסטסיה יש אותם. היא מתמודדת עם הכל".

לסיום הם דיברו על הרעב והרצון הבוער בהם להמשיך לשחות כל הזמן, התשוקה שרודפים אחריה כל הזמן - להגיע לקצה גבול היכולת והמסע: "אני נהנית מהדרך", היא סיכמה, והדרך הזו תימשך בבריכה בטוקיו בקרוב.

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully