Primary Advertiser

הוא כמעט מת ואיבד את שתי הידיים שלו, אבל עכשיו יכול להביא לישראל מדליה אולימפית

בשיתוף דנונה PRO

4.4.2021 / 8:00

שבוע לפני בר המצווה אסף יסעור נגע בכבל מתח גבוה, מה שהוביל ל-14 ניתוחים וקטיעה של שתי הידיים. במקום לוותר, הוא מצא את הטקוואנדו וכעת חולם להיות בטוקיו 2021 הספורטאי הפראלימפי הראשון שמביא לישראל מדליית זהב בענף הלחימה

בווידיאו: אסף יסעור, התקווה האולימפית/עריכה: דפי מקל

שש שנים חלפו מאז היום בו חייו של אסף יסעור השתנו. שבוע לפני בר המצווה שלו, הוא נגע בכבל מתח גבוה ו"שכבתי על הרצפה. אבא שלי הגיע, ירד על הברכיים, נתן לי חיבוק והבטיח שהכל יהיה בסדר. הסתכלתי עליו, ואז על הידיים שלי ולא הצלחתי להבין איך".

יסעור עבר 14 ניתוחים, במהלכם איבד את שתי ידיו והיה בסכנת חיים אמיתית, אולם לבסוף הוא קיבל את ההחלטה שהפציעה הקשה לא תפיל אותו ולא את המשפחה שלו ושהוא יעשה הכל על מנת לצאת ממנה. כך הוא פגש את הטקוואנדו.

"מאז שאני ילד קטן אהבתי ספורט. אבא שלי היה רץ מרתונים, ואני התלוויתי אליו. יום אחד מאמן נבחרת הטקוואנדו הזמין את שנינו לצפות באימון וביציאה, אחרי שעליתי לאוטו, אבא שלי אמר 'וואו, אסף, כולך זורח ומחייך'. מאותו רגע הבנתי שזה מה שאני הולך לעשות".

כעת יסעור מוכן להסתער על טוקיו 2021 ולמרות שהוא רק בתחילת הדרך, הוא כבר חולם בגדול: "אני רוצה להיות הספורטאי הפראלימפי הראשון שיביא מדליית זהב בטקוואנדו".

בשיתוף דנונה PRO
  • עוד באותו נושא:
  • אסף יסעור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully