Primary Advertiser

גפן פרימו: "הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון"

בשיתוף דנונה PRO

16.3.2021 / 8:00

גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. כעת היא חולמת "לשמוע את התקווה" במשחקים האולימפיים ב-2024 ונזכרת בימים בהם "הייתי מסיימת אימון התעמלות קרקע, עם בגד הגוף והפייטים בצבעים זוהרים, שמה מעליו את חליפת הג'ודו והולכת לאימון"

בווידיאו: גפן פרימו, התקווה האולימפית/עריכה: דפי מקל

גפן פרימו רק בת 20, אבל כבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה בג'ודו שנערכה בתל אביב ב-2018 וכעת, היא חולמת על המשחקים האולימפיים.

"בגיל 3.5 הייתי הולכת עם אימא לספרייה ומולה היה מתנ"ס", היא נזכרת. "הייתי מתגנבת לחלון, ממנו יכולתי לראות את הילדים מתאמנים בג'ודו וזו פשוט הייתה אהבה ממבט ראשון".

היא חיכתה כמה חודשים עד שהייתה גדולה מספיק על מנת להצטרף לקבוצת הג'ודו ובנוסף, כילדה עשתה טריאתלון ("בשביל הכושר"), התעמלות קרקע ("בשביל הגמישות") וריקוד ("בשביל התנועות") - כל אלו עזרו לה לבנות קריירת ג'ודו מצליחה במיוחד.

"הייתי מסיימת אימון התעמלות קרקע, עם בגד הגוף והפייטים בצבעים זוהרים, שמה מעליו את חליפת הג'ודו והולכת לאימון ובסוף, כשהייתי צריכה לבחור, הלכתי עם הלב שלי".

המשפחה של גפן מעולם לא פספסה תחרות שלה: "אבא שלי מעודד מהיציע מהקרב הראשון. יש לנו סימנים מוסכמים. הוא מסתכל עליי ואני יודעת מה אני צריכה לעשות. אני חושבת שכל ספורטאי צריך את הגרעין הזה של המשפחה, המאמנים והחברים הטובים, שיאמינו בו. זה מה שנותן לי את הכוח וגורם לי לדחוף את עצמי, גם ברגעים קשים".

אז מה החלום של גפן? "לשמוע את התקווה באולימפיאדה".

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully