Primary Advertiser

מה קרה כשהכוכב האולימפי של ישראל הגיע לאימון להפתיע את הילדים?

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 8:37

צפו: בשיא ההכנות למשחקים האולימפיים בטוקיו, הצטרף אלכס שטילוב לאימון מועדון ההתעמלות של מכבי תל אביב ודיבר עם כוכבי הדור הבא של הענף על אומץ, לחץ וההרגשה המיוחדת של זכייה במדליה. היה מרגש

בווידיאו: אלכס שטילוב במפגש עם ילדי מועדון ההתעמלות של מכבי תל אביב/עריכה: דפי מקל

המשחקים האולימפיים בטוקיו כבר ממש מעבר לפינה ואחד הספורטאים המנוסים והמעוטרים ביותר שייצגו את המדינה יהיה כמובן אלכס שטילוב, עבורו תהיה זו אולימפיאדה רביעית בקריירה העשירה.

בעיצומן של ההכנות, החליט שטילוב לפגוש את הדור הבא של כוכבי הענף והגיע להפתיע את הילדים באימון מועדון ההתעמלות של מכבי תל אביב. הם מצדם, רצו לדעת איך הוא מוריד לחץ לפני התחרויות: "שאלה מצוינת. צריך להבין שלחץ זה לא משהו שלילי, אלא טבעי. אז צריך לחשוב חיובי ולנצל את הלחץ, כי אם יודעים לשלוט בו, הוא נותן כוח ואנרגיה", הסביר להם שטילוב.

אחרי שהפנה אליהם כמה שאלות, שטילוב סיפר לצעירים מה נותן לו מוטיבציה להמשיך להתאמן ולהתחרות אחרי שנים רבות כל כך, מי הכי תמך בו לאורך הקריירה ואיך ההרגשה לעלות לפודיום בתחרות יוקרתית כל כך כמו אליפות אירופה בהתעמלות: "לשמחתי, עשיתי את זה לא מעט פעמים. זה סיפוק גדול, כי מרגישים שכל העבודה וההשקעה, שני אימונים כל יום, שווים את זה".

צפו במפגש של שטילוב וילדי מועדון ההתעמלות.

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully