Primary Advertiser

"אנשים היו רואים אותי עם בגד ים ושרירים וזה היה משונה בעיניהם"

בשיתוף דנונה PRO

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 12:50

צפו: רגע לפני האולימפיאדה, אסתר רוט שחמורוב נפגשה עם מי ששברה את השיא המיתולוגי שלה, דיאנה ויסמן, לשיחה על פערי דורות, רגעי שיא וכמובן, האירוע שאיחד ביניהן. היה מרגש

בווידיאו: דיאנה ויסמן ואסתר רוט שחמורוב בשיחה על שיאים שנשברים וספורט נשי עוצמתי/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

במילון, לצד ההגדרה ל"פורצת דרך", אולי תוכלו למצוא תמונה של אסתר רוט שחמורוב. כלת פרס ישראל לספורט הייתה הישראלית הראשונה אי פעם שהגיעה לגמר אולימפי, כאשר סיימה במקום השישי המדהים בריצה ל-100 מטר משוכות במונטריאול 1976.

לכן, אין זה פלא שכאשר האצנית הצעירה דיאנה ויסמן שברה ביולי 2018 את שיא ישראל לריצת 100 מטר, בו החזיקה רוט שחמורוב במשך לא פחות מ-46 שנים, שתיהן היו מאושרות וחסרות מילים: "הדבר הראשון שרציתי היה לבוא ולחבק אותך, לשמוע את הברכות ממך", אמרה דיאנה לאסתר במפגש המרגש ביניהן. "בעיניי, זו הייתה העברת השרביט".

כעת, דיאנה מתכוננת למשחקים האולימפיים בטוקיו, שייערכו בקיץ הקרוב ובשיחה עם אסתר עלו ההבדלים בין התקופות בהן כל אחת מהן התחרתה: "בזמני, לא היה מקובל שאישה תעסוק בספורט", נזכרה האתלטית האגדית. "אנשים היו רואים אותי בים, עם בגד הים והשרירים והכל היה משונה בעיניהם. אבל שברתי שיאים בכל תחרות ועכשיו בנות אחרות יכולות ליהנות מפריצת הדרך הזו".

"לי תמיד היו אומרים 'וואו, מה זה השרירים האלה", העידה דיאנה. "אבל לא התביישתי בזה ומאז שהייתי קטנה, ידעתי שיש לי את הפוטנציאל ואני אוהבת להתחרות, אז הייתי שלמה עם עצמי לכל אורך הדרך. ככה גם שברתי את השיא שלך, שאף אחת אחרת לא הצליחה לשבור".

אז מה היה רגע השיא של אסתר, ומה היא מאחלת לדיאנה לקראת האולימפיאדה הקרובה והמשך הדרך? צפו במפגש.

בשיתוף דנונה PRO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully